Vårväder!

Tänkte väl bara säga att jag lever även om jag inte skrivit här på ett tag. Ska än en gång försöka lova att bli bättre på att skriva.

Just nu sitter jag i Magnus hus och passa hans hund, vilket jag gör 1-2 gånger i veckan för den intresserade. När jag gör det blir det mest långa promenade och en massa Pang Prego. Får passa på när jag är själv eftersom alla andra i min ogivning (av någon outrgrundlg anledning) inte är särskilt förtjusta i humorn. Hm, hoppas man får ett program snart, annars kanske man får lov att skicka in ett nytt personlighetstest^^

Och tack till de få som kom ihåg min födelsedag, det var snällt av er! :D Fint väder här idag med för den delen, skönt^^

Nej, nu ska hunden (Viggo) ut och rastas igen, höres igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0